Whopper Herkese selam isteğe bağlı olarak kaçıncı haftada sezaryen oldunuz acaba? 34’e gireceğiz biz daha planlamadı doktor.. 37+ da yapılıyor mu ne zaman belirleniyor acaba
guzelanne01_ Whopper ilk kızımda normal diye bekledik 42 haftayı buldu Olmadı normal mecburi sezeryana alındım…Normal istiyorsan ilk te bekliyorlar yani…Ama oğlumda 2 ci olduğu için 38+1 ken oldu doğumum bayrama denk geliyordu aslında doktor 39 a kadar beklerdi
Birdadaskizi Whopper ilk kızımda 20.02.2020 olsun dedim 38+6 idi doktor uygun dedi olsun 2. De 1 ocak olsun dedim 39+2 ye denk geliyordu doktor bebek beklerse ben beklerim dedi ama bebek beklemedi 37+6 da sancım oldu sezeryana alındım
Nurr_22_22 Tbyk bebeğin cikmasi 15 dk sürdü yarım saatte dikiş sürdü spinal oldum ama çok rahattım bende baş ağrısı olmadı hiç
Tbyk Nurr_22_22 maaşallah ne güzel darısı başımıza inşallah. Sağlıkla büyütün bebeğinizi inşallah 🙏🏻🌺
Merve1616 Whopper 38+4 için gün sezeryan günü almıştım Kızım erken gelmek istedi. 37+3 te acil sezeryana girdim