Cerentas-tan Kızlar 6 haftalık hamileyim ve kese var bebek yok dedi doktor kalp atışlarını duymadım demiyorum kızlar kesede bir bebek yok dedi varmı benim gibi olanlar
Duyguuuu0 Cerentas-tan canım benim öyleydi 8.haftada vajina ultrason yaptı o şekilde gördük bebeği bazen geriye yerlesiyor bebek kesenin içini ilk zamanlar goremiyorsun
cokbilmismom Cerentas-tan çok normal 6. Haftada kese gözükür bebek daha sonraki hafta gözükür panik yapmayın. Ben anlamıyorum bazı doktorlar neden paniğe sürüklüyorlar 5 6 gün sonra tekrar gel deyip bebeği göreceğiz demesi lazım. Demedi mi böyle bir şey.
Adhjcinjj Cerentas-tan panik yapma 8. Haftaya kadar gorulmemesi normal benimde senin haftandayken yoktu kese ici bostu 10 gun bekledim ole gttim bi sorun olmadi
Emsl Cerentas-tan tamam işte doktorun demiş telaş yapma ben kese göründükten birkaç gün sonra dayanamayıp başka doktora gittim boş olabilir dedi 10 gün sonra kendi doktoruma gittim kalp atışı bile dinledik bir kaç hafta sonra doğacak
alyamm_33 Cerentas-tan vallahi ben de bu dertten öleceğim 6+2 doktora gittiğimde kalp atışını göremedi ama bebek var ya da yok demedi yani ben de sormayı unuttum sonra ultrasonuna baktım içinde bebek gözükmüyor cuma günü tekrardan kalp atışına bakılacak ben de boş gebelikten korkuyorum
alyamm_33 Cerentas-tan ultrasonunu burada paylaşsan şeklinden sağlıklı olup olmadığı belli olur zaten belki anlayan arkadaşlarım da vardır