Kızlar 6 haftalık gebeyım folık asıt doktor verdı ama özel olanı bende dedım devletın karsıladıgını verın yok dedı dozu çok onun falan ilk gebelıgımde kullanmıstım devletınkını sımdı napsam kafam karıstı sızce yarom doktora gidecem özel olanı alayımmı bıde folat düşük çıkmış benım o da folık asıt heralde