Arkadaşlar merhaba 2 Ocak ta kadın doğuma gittim. İdrar yoktu doktor çok çok fazla bastırdı kasıklarıma çok canım acıdı. Birde erkek doktordu baya bir göremedi keseyi en sonunda nasıl bastirdiysa gördü minicik bir kese oluşmuş henüz bebek yok dedi bir hafta önce beta Hcg 1210 du ondan önce ki hafta 7.7yle öğrendim ikisinden biri yanlış dedi. İyi de bir doktor olduğu yazıyor yorumlarda ama gerçekten şuan ufacık bir yere degsem rahmimin olduğu yer çok acıyor korkuyorum da umarım bilinçli bastırmıştır bebek varsa zararı olmaz..