Duruuu1 Adetim 3 gün gecikti ama erken gebelik testinde negatif. Dusukten sonra hiç gecikmedim hep öne kayıyordu. Kan versem mi yarın yoksa erken gebelikte çıkmıyor zaten büyük ihtimalle adet olacağım deyip kan vermesem mi kafam bulandı
tugbadurmaz34 Duruuu1 en garantisi her zaman kan tahlili bence kan ver için rahatlasın çünkü geç döllenmeyse idrarda çıkmayabilir ama kanda azda olsa varsa çıkar
Handesel Duruuu1 bende aynı durumdayım ama erken gebelik testleri kesin sonuç diye düşünüyorum inş farklı olur
Duruuu1 tugbadurmaz34 evet şimdi hafta sonuna girersek burada kan verebileceğim yer yok merkeze gitmem gerekecek. Bende hafta sonu olmadan acaba gidip versem mi geç döllenme olursa çıkar mı diye tereddüte kaldım
Duruuu1 Edaacar-ozkan inşallah hemen geçer o süre yoksa da hemen hasta olayımda böyle ikilemde kalmayayım
Edaacar-ozkan Duruuu1 İnşallah hamilesindir bir hafta bekle dememin sebebi Ben de de regli gecikmesi olmuştu gittim kan verdim en son sekiz gün gecikmişti sekizinci gün kandan sonra hasta oldum
Duruuu1 Edaacar-ozkan inşallah neredeyse kaybımın üstünden 1 sene geçti. Ol deyince olduran Rabbım inşallah bu ay güzel haberler vererek sevindirir tüm bekleyenleri…