Cnnmtn nefsiniz daha mı önemli ? Kaçtane sigara içip te çpcuğunda problem olan gördüm etrafımda Allah korusun oldumu içmeyenede olur ama sigara bunu kaç ve kaç çoğaltır ben anlıyamıyorum evlattan daha nasıl önemli olabilir 31 yaşındayım 13 sene sigara kullandım hamile olduğumu ögrendigim an elimi dahi sürmedim ki bana sen içmiyorsun sigarayı yiyorsun derlerdi o kadar bağımlıydım siğarasız yapamazdım sigarayla açardım gözümü 5 senedir ne ağzıma sürdüm ne elime sürdüm 2. Çocuğuma hamileyim yine diyorum çocuklarım için asla içmem nefsimden evlatlarım daha önemli evladınızı düşünüp içmeyin derim inş tez zamanda bırakırsınız miniğiniz için