Merhaba arkadaşlar
Benim bugün uzun süredir 5 dakikada bir kasılmam geliyor ve ağrılı oluyor sanki git gidede şiddeti artıyor gibi. Yarın gündüz doktor randevum var. Henüz suyum gelmedi ya da kanama nişan durumu da yok. Sizlerde bu durumu yaşayıp evde biraz beklediniz mi