Ela16 bende dikişten cok korkuyorum ya inşallah dikişimiz kesimiz olmaz ne bilim sırf o yüzden normal istemiyorum bide rahim bol kalır diye de korkuyorum ama doktorun dikişine bağlıymış sık dikiş atması gerekiyormuş iç dikişlerden de korkuyorum ay ne biliyim sezeryan dikişi o kadar korkutucu gelmiyo normal dikişten
Tuvalete gitmesi etmesi bakımı cok zormuş gibi normal doğumun