bademommss__ Kızlar normal dogum dusunuyorum da dogum sancisi neye benziyor merak ediyorum bir de alttan muayanedeki gibi vajina da da agrı oluyor mu
Ayazmom_ bademommss__ Benim sadece bel agrim olmustu hic biseye benzemiyo 😂 Beline bicak saplaniyormus gibi bir agrii🥴
Anneadayiii__ bademommss__ suni sancı ile daha çok acı verici oluyormuş Allah kolaylığını verir inşallah bize
Aysnk bademommss__ benim her ay şiddetli regl ağrım olurdu suni sancı da aldım her ay çektiğim ağrının aynısıydi bence rahmin kasildigini hissediyosun ama vajende ağrı olmuyo sancı aşamasında bel ve kasıklarda oluyo son aşamada çıkima yakın bası oluşuyor
bademommss__ Ayazmom_ vajinada da agrı oluyor mu onu merak ediyorum aslında cunku alttan muayene olurken biraz kastım kendimi doktorum normal dogum yapabilecegini emin misin bu agrıdan fazla dedi
Estmom Vajinada ağrı değil de bi baskı hissi oluyor biraz ağrı da regl ağrısı gibi oldu bende ama her vücut bir değil tabi ki
Anneadayiii__ bademommss__ kolay değil ki ama dua edin bol bol bende korkuyorum ama doğamız gereği kadınlar doğuruyor biraz motive etmemiz lazım sanırım kendimizi