Kızlar 27 haftamda ani bir sancıyla doktora gittim doktorum bebeğin başı aşşağı inmiş tam rahim ağzına gelmiş erken doğum riskin var progestan başlamamız lazım günde 3 kere ve heyet raporu alıp evde dinlenmen lazım dedi. Alttan muayne ile rahim boyuma baktı normal olduğunu söyledi. Çok stresliyim aynı durumu yaşayan varmı
1 hafta sonra kontrole gittiğimde biraz daha iyi olduğunu ama yinede istediğimiz yerde olmadığını heran tekrar inebileceğini söyledi.
Rahim boyumun normal olması içimi rahatlatıyor
Bunları yaşayıpta 36 yı gören varmıdır
Tavsiyelerinizi bekliyorum 😣