Pko luyum bende. yıllardır yasmin ile regl olurdum. Kontrole gittiğimde prolaktin hormonum yüksekti tedavi gördüm 3 ay hap ile. Folik asit aldım sonra kullanmaya başladım ve hamile kaldım. 1 sene boyunca olmamıştı meger prolaktin hormonundanmış. Ama en önemlisi bence olursa olur olmazsa biraz ertelemiş oluruz diye işe girmiştim tamamen kafamdan atmıştım o zaman tutmuş sanırım.