Merve_818181 eger bebeginde bir sorun cikmasi dahilinde aldiracaksan gidip ikili de uclu de fetal dna da yaptirirsin ama bu bebek benim kabulum diyorsan bunlari yaptirman sacmalik senden tek ricam en onemlisi organ taramasi yaptirman bizim icin en onemlisi o bu benim annemden babamdan cok guvendigim doktorumun bana soyledikleri yani detayli ultrason her seyden daha onemliymis butun organlar kemikler her seye bakiliyor hatta maddi imkaniniz varsa 30. hafta da da gitmenizi oneririm cunku bebegin beyin gelisimi tam olarak o zaman tamamlaniyor bazi sorunlar 20m haftada gorulemiyor