sekine1 Merhaba biz 36. haftadayiz bugun aksam saatlerinden itibaren karnimdaki agirlik hafifledi Sanki hic bebek yokmus gibi bu dogum belirtisi olarbilirmi bazen dogum baslaya yakin boyle rahatlik olabiliyo diye duymusdum