Arkadaşlar merhaba. 9+2 gebeliğim var. Geçen günlerde ufak bir kahverengi akıntım olmuştu çok umursamamıştım olabilir diye düşünmüştüm. Fakat bugün akşam saatlerinde 2 defadır tekrar kahverengi olarak akıntım var. Öyle aşırı değil ama. birazda bel ağrım.
Bu haftalarda normal mi? Yoksa sizce acile gitmelimiyim kafam çok karıştı…