Fatossnmz Gmzgkck_ inşallah senin dediğin gibidir zaten doktor söylerdi herhalde bebek aşağıda falan diye çok yormadan günlere bölüyorum hep ilk aylarda düşük riski vardı zaten 1 ay hep yattım inşallah sagliklica alırız kucağımıza senn cinsiyet belli mi
Dilberkaya Fatossnmz doğumdan sonra güzel kilo verirsiniz emzirirken ben çok iyi kilo veriyorum ama tabi çocuk memeyi bırakınca almaya başlıyorum ne kadar doğru bilmiyorum ama emzirme kilo vermeye faydalı bence
Fatossnmz Bebelivekedili yok hiç bir sorun yaşamadım doktor rahat bakabilmek icin göbeğimi biraz yukarı elimle çektirdi en son gittiğimde o kadar
Gmzgkck_ Fatossnmz mart sonu nisan başı gelir dedi doktorum ama bakalim normal bekliyorum inşallah sorun olmaz. Kim önce dogurursa haber versin 😀