zehmva_ Ankara-58 otururken batıyor dimi benimde ben ayağı diye düşünüyorum kafasi asada çünkü 37+1im otururken nefesimi kesiyor bazen
Ankara-58 Sibelnogma geçen hafta kanalda değildi cnm bu hafta girdi mi bilmiyorum kanalda olsa bilirim.vajianda agri yada baskı hissetmiyorum.hala yürürken
Egemoms1303 Ankara-58 bende 38+4 üm geçen hafta gittiğimde bebeğin tekrar makat geliş olduğunu öğrendim 🤭 bende ki o şikayet kafaymış yani 🤗
Egemoms1303 Ankara-58 aynen canim hatta pazartesi alalım dedi, yan şuan belki döner dedi başka doktor o yüzden biraz daha beklicem bakalım 🥰
askileannesi3 Ankara-58 38+2yim bende. Sürekli o göğüs altından top gibi çıkıntısı oluyor. Sert ve birazda ağrılı bende poposu olduğunu zannediyorum. Yerleri daraldı artık büyüdüler🥰