Tansu0144 bende tetenozdan sonra crp de artıs oldu 70 e kadar yukseldı yatıs yaptım 1 gece antibiyotik serum derken sabaha cıktım düşmedi yinede antibiyotik verdi saldı doktor limon sıkıp ıctım 1 hafta sonra tekrar kan verdim 5 e düşmüş hala da 5 de cok kotuydum ay ben ates 40 dereceye geldi aşidan sonra olunca korktum 2. Olmadım 37+6 dayım