Bennureyla
Teşekkür ederim, normalde özel de doktor yoksa nöbetçi girmiyor mu zaten eğer istersen ekstra ücretle kendi doktorunu çağırıyorlar bu pek iyi bir şey değil ama çoğu özel bunu yapıyor , ben eşimin hem odada hem doğumda yanımda olsun istiyorum hastaneye çok uzağım eğer değecekse oraya gitmem bunu bilmek istiyorum açıkçası. Doğum zamanında size olan yaklaşımlari nasıldı yani bir müşteri gibi mi yoksa hamile bir hasta gibi mi muamele ettiler son olarakta güncel doğum ve muayene ücreti hakkın da bilgi verir misiniz telefonda vermiyorlar