Benim 2. Hamileliğim. 4 haftalıkken kan verdim çıkmadı. 6 hafta olunca gebelik testinde çıktı. Aynı şekilde kızımda da böyle olmuştu. Geç döllenmeden dolayı sanırım. O yüzden tam 6 hafta geçmeden emin olamıyorum. Düşünün ki 4 haftalıkken alttan muayene oldum ona rağmen göremediler. Allah gönlünüze göre versin ♥️