Bi kaç gün evvel benimde basıma geldi uzun yola cıkmıştım ve rahat hissedemediğim içim duş alamadım. Doktora gittim birşey söylemedi fakat evime geldigimde dusumı alıp göbek deliğimi kuruladıktan sonra sorun yasamadım suan yok akontı da kokuda belki duş sonrası ıslak kalıyordur belkids sıkı kıyafet giyiyorsunuzdur onlarada dikkat edin