Zeynepkrkytlli Aybarssena sakatat yiyebilen insanlara hele ki gençlere helal olsun Yani çok ağır benim ailem hiçbir yiyeceği seçmez hepsini yer ben de yiyebilsem keşke sma çok ağır geliyo bana
Mertsmother Zeynepkrkytlli Zeynepkrkytlli hamilelikte daha kolay yöntemler vardır multivitamin iğne tarzında bunu ciğer yiyerek halledemezsiniz zaten 🤣❤ günaydın 🫂
Zeynepkrkytlli Mertsmother ilaca hapa bulasmadan halledebilirsem diye sormuştum 😂 Neyse iğneden de çok kişi rahatlamış inşallah ben de rahatlarim ☺️
Mertsmother Zeynepkrkytlli benimde değerlerim düşük çıkmıştı çok bende hep yedim yükselsin diye ama etki etmedi en iyisi iğne ve multi vitamin kaç haftalık?
MerveeAa Ay ben daha çok yeni gebeyim yedim abartmadan ama yazılanları okuyunca insanın içine kuşku düşüyor
Zeynepkrkytlli MerveeAa inşallah bı şey olmaz canım zaten abartmadan yemişsin bence bı şey olmaz Çünkü cipsi kola aşırı zararlı insan canı isteyince onu bile yiyo
Anonimoo Zeynepkrkytlli ben geçenlerde hastane muaynemden sonra 1 şiş yedim ondada ⅚ tane oluyor zaten canım çekmişti yemesem içimde kalırdı bence ayda bi kereden bişey olmaz abartmadıkça
Zeynepkrkytlli Anonimoo demin bı tanidikla kaonustum da haftada bir yiyodum ben bı şey olmadı dedi Önceden de çok seviyomus hamilelikte de canı hep istemis
amayinedeiyiilerledim Zeynepkrkytlli yüksek oranda A vitamini içerdiği için yenmez. A vitamini fazla alınırsa düşüğe sebep olabilir.