Nursema27 Busemmmm bende senin gibi oldum canım sadece sıcak suya oturup ardından kantaron yaği sürmek bayağı iyi geldi rahatlattı
Busemmmm Nursema27 valla bayılıcam uyuyamıyorum yine sıcak su tuttum ama nasıl bişey bu böyle çok kötü acıyor acile gitmeyi düşünüyorum o kadar ama bişey yapabilirlermi acaba
Nursema27 Busemmmm tahmin edebiliyorum yani doğum sancısından daha beter 😥😥 Allah şifa versin canım bir genel cerrahi git vereceği ilaçlar rahatlatır seni
TugbaOmerCucuk Busemmmm yağlı kremler iyi geliyor dediler ben Hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Sıcak su banyosu falan diyolarda ben yapamadım. Bazen aşırı oluyor çok sık tuvalete çıkınca bazen geçiyor
sarikiz1 Busemmmm kantaron yapı ve zeytinyağ ile masaj yapabilirsiniz bende ilk doğumumdan sonra çok çektim o hemoroidden . Olabildiğince katı şeylerden uzak durun bol su için kayısı hoşafı bana çok iyi gelmişti birde bol su.