ParodiMom ay çok şükür maşallah ya bnmde vitaminler varda ara da kullanıyorm magnezyum falan bıktım vlla 😂 ilk gebeliğim tüp bebekti iğne ilaç bantlar jeller o kdr berbattı ki 😂 dedik bu ikinci normal oldu doğal gebelik 😂 bunda da her gün kan sulandırici vuruyom ondan pek yüzüm olmuyo vitaminlere beslenme iyi 😂 bıktım iğne ilaçtan artık 😂