Ayseolcay geçen 2 haftadan beri bu sebepten süründüm resmen. Doktorun verdiği tek kullanımlık bi ilaç vardı suda eriyen ama hiç bi işe yaramadı. Sonrasında kayınvalidemle konuşurken bana dedi ki, kendini yakmayacak kadar sıcak bi suya 1-2 yemek kaşığı tuz at sonra aşağı kısmı o suyla yıka yavaş yavaş, (bunu yaparken tabure tarzı bişeyde oturursanız daha iyi bence) yıkadıktan sonra yine cildi yakmayan sıcak bir suyla durulayıp peşinden kurula iyice. Bana 2 güne geçer demişti ama ertesi gün artık ağrı sızı yanma kalmamıştı. Ne varsa eskilerde var bi deneyebilirsiniz. Umarım şifa olur🤲🏻