inarches Kızlar Bursa Hayat Hastanesinde doğum yapan var mı acaba?2 refakatçi kabul ediyorlar mı? Eşler doğuma alınıyor mu bilen birileri var mı acaba?
Hilallss inarches eşimi almadılar kordon kesilirken aldılar Refakatçi aldılar annem kaynanam ve eşim vardı Tabi normalde 1kişi alınıyo ama diğerleri de kaldı bşi demediler
busra-2410 inarches 2 ay önce normal doğum yaptım annem ve eşim yanımda kaldı doğuma sokmayı ben istememiştim ama fotoğraf çekimi için doğumdan sonra eşimi aldılar içeri
Nigar22 Merhaba ben 2021 yılında doğum yaptım eşim ve kayınvalidem doğuma kadar yanımdaydı eşim doğuma girmedi yani biz istemedik o yüzden o konu hakkında bilgim yok refakatçi 1 kişi kalıyor
inarches Hilallss Hastane ödemesini nasıl yaptınız acaba peşin para mı istiyorlar kredi kartı kabul ediyorlar mı yoksa?
Hilallss Midwife10 memnunjm çok güzel ilgilendiler özellikle görevli ayşe abla allah ondan razı olsun
busra-2410 inarches paketin içinde değildi biz doğum öncesi doğum anı ve doğum sonrası çekimi yaptırdık birde albüm hepsi 3000tlydi ama zam gelmiş onada biz doğum ücretide 15.750 ödedik çok oldu anlaşma yapalı
inarches busra-2410 Size birşey sormak istiyorum siz hastanenin ödemesini nasıl yaptınız acaba kredi kartı kabul ediliyor mu?
busra-2410 inarches Kredi kartı kabul etmiyor sadece nakit alıyorlar bizde kredi kartından çekip taksitlendirme yapmıştık fotoğrafçıda aynı şekilde kapora vs almıyor çekim bitince direk nakit alıyor oda
inarches busra-2410 Teşekkür ederim ilginç gerçekten artık hastane fiyatları uçtu birde üstüne okadar parayı nakit istemeleri ☹️
busra-2410 inarches katiliyorum kesinlikle ama orda doğum yapmayı düşünüyorsaniz anlaşmayı yapın tahlil detaylı ultrason falan yarı fiyatına oluyor kaç haftalıksiniz hangi doktora gidiyorsunuz 🤗
inarches busra-2410 34+4 haftalığım benim doktorum dış doktor ama Hayat hastanesiyle anlaşması var buyüzden ödeme seçeneklerini merak ettim.