Papatya1903 Kızlar buraya hevesle hamile olduğumu yazmıştım şuan ise düşük yaptığı yazıyorum biyopsi sonucum çıkms netten baktım çokta iyi şeyler yazmıyo yarına kadar nasıl sabredicem bilmiyorum anlayan olursa yazsa sonucumu atsam baksa olur mu