Canan-_16 Kızlar galiba şifayı kaptım ben sabahtan bir halsizlik vardı baş ağrısı e akşam yutkunmakta zorluk çekmeye başladım şifayı kaptım galiba ilaçsız nasıl atlatırım ne iyi gelir 17 haftalık gebeyim
EsraNefes Canan-_16 boğazınız acıyorsa elma sirkesi ile lütfen gargara yapınız bol ıhlamamur ve dinlenip terleyiniz
Nur_Alp Canan-_16 suyu ılıtıp içine limon atıp için soğuk su hiç içmeyin boğazını yakıyormuş gibi oluyor canın çok yanar ev sıcaksa duş al çorbanı iç bol bol ılık su iç inşallah en kısa sürede iyilesirsin bir de bol meyve mandalina falan ben başta umursamadim sonra çok ağırlaştım yataktan çıkamaz oldum dikkat et sağlıkla kal inşallah 🤍
Ates_41 Ballı ıhlamur iç oda iyi gelir naneimon çayı bogazlarin ağrıyorsa balla zencefil karıştırıp ye iyi gelir ama çok az köy zencefili genede tabi doktora sor öyle dene benim doktorum pastil vermemişti bu dediğimi uygulamami söylemişti
Bebelivekedili Sarimsak her derde devadır şifadır. Balla karıştırıp yiyebilirsin. Keçiboynuzu özü yada karadut özü yiyebilirsin