Zuzuu1 Arkadaşlar süreç nasıl başlıyor yarın hastalığımın üçüncü günü ve doktora gidicem merak ediyorum. Muayene ediyor mu alttan, ilacı ne kadar kullanıyosunuz, iğne nasıl oluyor. Birde pcos olup ilk seferde tutan var mı yardımcı olur musunuz 🌼
Edaacar-ozkan Zuzuu1 merhaba canım yumurta büyütücü bir ilaç verecek sana bu ilacı Reglinin 3 yada 5. Günü başlatacak ilacı da sadece beş gün içeceksin sonra doktor seni bir hafta on gün sonra kontrole çağırıp yumurtanın büyüyüp büyümediğine bakacak yumurtanın 18 mm Ulaştığı zaman çatlatma iğnesi verecek iğneden 24 saat sonra ilişki önerisinde bulunacak pcosum vardı tek seferde tutuyor olmasa 2. De tutuyor moral bozma bütün süreç böyle 😃😃
Zuzuu1 Edaacar-ozkan valla bu sefer ğmitli gibiyim moral bozmak istemiyorum zaten sanki olacak gibi hissediyorum inşallah tutar ilkinde 😊 yarın üçüncü günüm zaten ilk gittiğimizde muayene oluyor mu acaba 🙄
Edaacar-ozkan Zuzuu1 evet oluyor alttan muayene ediyor benim doktorum öyle yapmıştı bende regli 3. Günü gitmiştim doktora o gün ilaç yazdı bugün al regli 5. Günü başla ve 5 gün kullan dedi