Kızlar nasılsınız öncelikle 🥰 29 haftalık oldum aklıma ne takılsa direk burdan soruyorum içimi o kadar rahatlatıyorsunuz ki fikir almak da güzel oluyor ☺️ şimdi ben şunu sorucam biraz kilom da var elbette onunda etkisi olabilir diye düşünüyorum bende bebeğimin hareketlerini hissediyorum geçen hafta inanılmaz hareketliydi zaten ara ara hareketleniyor bazen çok az sürekli böyle geçen hafta da 2-3 gün o kadar hareketliydi ki göbeğimi izleyip duruyordum tekme olarak hala hissediyorum malesef göbeğimde dalgalanma şeklinde hissediyorum ama bu hafta yine duruldu o kadar yavaş ve seyrek ki varla yok gibi . Doğal olarak çok üzülüyorum bu duruma sizce normal mi herkes 30 dan sonra diyor ama ben aşırı stres yapıyorum sanki sizde durumlar nasıldı ?