miranmomsss 
Haticesavas Asilmom50 rica etsem bana da bakabilirmisin cnm 1 hamileligim 
Tugcedora G_sah87 inanmayın bence benimde oğlum var 4 yaşında 2. Ye hamileyim bana da erkek dediler ama doktor kız dedi kızım olacak inşallah 🥰
2prensesannesiiii Tugcedora ay ne güzel bi kız bi erkek sağlıcakla alın kucağınıza benim kızımda tuttu ama bu gebelikte tutmadı bu teori erkek çıkıyor ama kızımız olacak tekrar 🥰🙏
Melisdila G_sah87 bana herkes 11 . Haftaya kdr kız dediler doktor bile kız dedi başta sonra 14. Hafta dan sonra erkek oldugu ortaya çıktı hemde yz de yüz😂😂🤲🏻🤲🏻💙💙