Cnsvm Minigiim-vebenn52 Gitmiyor kreşe. Cumartesi arkadaşının doğum gününe gitmiştik. Sanırım oradan kaptı.
Cnsvm Annebebek012 Şuan için bende pekmez,meyve,ıhlamurla geçirmeye çalışıyorum. Bebek yüzünden hiç içime sinmiyor ilaç içmek
Cnsvm Fnen Benimde oğlumda düşmeyen çok yüksek ateş vardı. Bende ateş yok çok şükür. İnşallah bide ateş olmaz. Nefes darlığı zaten şuan beni mahvediyor.