cicekgibii_ ilk hamileligimde oraya gidiyordum ikiz gebelikti ve riskliydi. Ben rahim ağzı kisaligindan 1 hafta yattım orada ve hiç bir müdahale yapılmadı ben soyledim de ciğer geliştirici ignemi zorla yaptilar sonra zaten apar topar taburcu ettiler evime geldim iki gün sonra acilmam oldu suyum geldi 28. Haftada doğum yaptım ne yazikki eşimle oraya gitmekten başka çare bulamadık. Yatisim yapıldı acilmam varmı diye alttan muayene edeceklerdi Doğan bey var o baktı sonra başkasını çağırdı o da baktı sonra başkası geldi o da baktı yani elini sokan sokana oldu acıdan kivrandim kanamam da baslayinca artık başımda konuşmaya başladılar yok doğum başladı işte eğer sezeryana alırsak yoğun bakım da yer yok bebekler yaşamaz vs psikolojim alt üst oldu beni 1 saat sancıya mahkum ettiler öyle beklettiler sonra gelip doğumu durdurmak için iğne yaptılar bu da çok büyük hatalari oldu çünkü benim acilmam 3-4 cm olmuştu onlar başlayan doğumu durdurmaya çalıştılar. Ardından gitmek istediğimi söyledim izin vermediler eşim müdahale etti ve Atakent cihan hastanesine haber verildi ambulans geldi sevkim yapıldı Yapılır yapılmaz da acilmama tekrar bakıldı dosyam da kontrol edildi sonra başlayan doğumu durdurmak için iğne yapılmış ne mantık diye doktor çok kizmisti ve direkt sezeryana alındım bebeklerim kuvoze girdi 2 buçuk ay sonra taburcu oldular şükürler olsun şu an 18 ayliklar ama bir daha Umuttepeye adimimi atmam bu da benim kötü tecrübem. Ayrıca ben riskli gebelik yasiyorken her kontrole gittiğimde ne zaman geliyim diyordum beni azarlar gibi 3 hafta sonra gelceksin napcaksin başka demişlerdi ve rahim ağzı kisaligindan yatisim yapıldığı zaman bana serklaj uygulamaları lazımdı ama yapmadılar onların yüzünden benim bebeklerim erkek doğdu.