Sunismyson 39 hafta bitti sıcak suya oturmaya başladım. Annem hamama mı gitsek deyince sormak istedim sizce olur mu? Buhar odası, sauna ve göbek taşı açılmaya iyi gelir mi?
Sunismyson Hamile olduğumu bilmeden de gitmiştim hamama kese de attırmıştım tutunan bebek tutunuyor. Annem başlangıcında ordaydın bitişini de orda yapalım diyor😄
Sunismyson Habibe_ sıcak suya oturdum hamam etkisi oldu zaten son haftam olduğu için düşündürdü doğuma ve açılmaya yardımcı olmaz mı?
E-kse hamilelik boyunca hamama gidemeyecegimi soylemisti , daha cok enfeksiyon kapilabilecegi icin. Toplu kullanilan alanlarin daha fazla risk tasidigini olasi bir enfeksiyonda tedavinin daha zor olacagini soylemisti.
Sunismyson E-kse Aybarssena enfeksiyon riskini hiç düşünmemiştim zaten ayağım kayar düşerim diye endişe de ettim vazgeçtim🙏🏼 evde sıcak suya sabah akşam oturayım madem☺️
Aybarssena Hamam sıcak su açısından iyi ama hijyen açısından bilemedim son zamanlarsa birde enfeksiyondan riske atma bence bebeğini elbet doğacak öyle yada böyle. Evde sıcak suya oturmaya devam et bence en azından çok daha hijyenik