Kızlar iyi geceler perşembe kontrolüm vardı bebeğin karin cevresi geriden geliyor dediler perinatolojiye gönderdiler bu arada 32+4 günlük hamileyim cuma perinatolojiye gittim yatış onerdi ama ogluma bakacak kimse olmadığı için yatisi Red ettim cumartesi özel hastanede bi doktora gittim bebeğin geriden gelmesi değil beni korkutan idrarda protein kaçağı var 24 saat idrar topla dedi sonuç 309 çıktı henüz doktora gösteremedim sonuçları bugün çıktı. Başına böyle bisey gelmiş olan varmı nasil bi yol izlendi ne yapıldı bebekte bi problem oluştumu tansiyonum yükselmiyor ama ellerim ve ayaklarım çok şişiyor özellikle akşamları gerildigini hissediyorum