Şuan 3. Hamileyim 2 normal doğum yaptım ilk doğumum da 16 saat ful sancı sonrasında doğum yaptım ama ölüyorum dedim artık yinede sezeryan almamakta ısrar ettiler en son doğum yaparken kestiler ama bebek çıkarken bildiğiniz yırtıldım 25 dikiş atıldı 1 ay yattım 2. Bebeğimde oda kolay olur dediler ilki gibi zor değildi ama oda çok kolay olmadı şuan 3. Hamileliğim özel hastanede sezeryan olucam olmuyorsa zorlamaya gerek yok bence şimdiki aklım olsa ilkinde sezeryan olurdum birazda onun bunun lafına baktım diyebilirim 😔😔