Kızlar 2 haftadır ağır bir grip geçiriyorum ve düzelemiyorum ilaç kullanamadığım için. Öksürüğü halsizligi geçtim son birkac gündür şiddetli bir kafa ağrısı meğer sinüzitmiş. Acile gittim parol dışında bir şey veremem dedi doktor. Evde serum fizyolojik damlattım burnuma, su kaynatıp buharını çektim sinüsler açılsın diye ama yok bana mısın demiyor. Bildiğiniz bir yöntem varsa söyleyin lütfen dayanamıyorum artık. Antibiyotik zaten kullanılmıyor plasentadan geçiyor. Kafayı yiyecem artık