Baycam böyle zamanlarda ben rahatlatıcı meditasyon dinliyorum. Bizim bebegimiz tedaviyle oldu bir de çok istenen bir bebek. Ama bu süreçte kendimi çok stresli hissettiğim için muhtemelen böyle oluyor. Acaba iyi mi her şey yolunda mi kalbi atıyor mu hayatım hep böyle mi olacak hep bunları düşünüyorum. Günün sonunda her şey yoluna girecem inanıyorum :)