Leylimunteha ne güzel Allah hayırlısıyla kucağınıza almak nasip etsin ikiz gibi olurlar 😍 benim kızım 11 aylıkken kazayla hamile kalmıştım , sadece 1 gün şaşkınlık ve korku yaşadım, sonra eşim de bende çok sevindik rabbim düşündüğümüzden erken nasip etti çok şükür dedik, ama bebeğim 9 hafta yaşadı malesef 😢 ve ben o 1 gün yaşadığım şaşkınlık için bile o kadar pişman oldum ki , İnan ki çok üzüldüm bebeğimi kaybettiğime. Ne olur erken hamile kaldınız diye üzülmeyin ne zaman gelir ya da kaç tane olursa olsun evlat mucizedir, sütten kesiyorum diye de üzülmeyin anne sütü rızıkla ilgilidir çünkü. Bu arada tekrar bamileyim çok şükür, rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin 🤗