arkadaslar yardımınıza ihtiyacım var tüp bebekle hamile kaldım ve doktoruma aşırı içim sinmesine ragmen sigorta gecmemesinden kaynaklı birakmak zorundayim ve bu beni asiri uzuyo yani oyle bi doktoru biraz zor bulurum ama yinede doktor fikirlerinizi ve hastane fikirlerinize talibim oncelikle aradigim kriterler allah gerek gostermesin ama ●bebek yogun bakim ve aksamlarida hastanede kadin dogum doktorunun olmasi
●tamamlayicidan gidicem bu yuzden cikista bi suprizle karsilastirmayan bi hastane olmalı
ve tabiki
● gercekten detayci durust gonul rahatligiyla soru sorabildigin ulasilabilir isini cok iyi yapan bi doktor tavsiyesi
tavsiye istedigim hastaneler
lokman hekim (akay)
liv
medicana
koru (cukurambar)
lösante
not: liv coşkun şimşiri istemiyorum gebelik oncesi bi kac kez gittim ama bana cok ilgisiz geldi