Sana çok basit bir şey önereceğim dene ve bizimle paylaş lütfen.. umarım faydalı olur, o bölgelere zeytinyağ sürerek başla 2 gün; hakiki olması tabi önemli eğer yoksa normal bir nemlendirici krem sür. Bazı ciltler özellikle bu dönemlerde atopik reaksiyon gösterebiliyor defalarca gittim hiç bir sonuç bulamadım tek bulabildiğim kuruluktan oluşan kabarcıklar.. umarım seninde bu tarz bir şeydir hemen geçer