Demeye çalıştığım misal burda saygı hastsnedi var ilk testi ve 2. Testi orda yaptırsam onun değeri 0.5< olarak gösteriyor.
Benim tedavi gördüğüm yerde yüzyıl 0< olarak gösteriyor. Doktoruma saygıda yaptırdığım kağıdı göstersem.
İki hastane arasındaki değer farkları yüzünden bu düşük ya da fazla der mi yani?