Eymenata bünün negatiflik yaymakla ne alakası var bencil duygularınıza kabaca tercüman olmuşsunuz. Belli ki başınıza gelmediği için bilmiyorsunuz. Bu uygulama sayesinde burda benim gibi olan arkadaşlarla bilgiler ve tecrübelerimizi paylaşıyoruz. Normal hayatımızda düşük yaşayan hamilelerle karşılaşmak ve konuşmak kolay olmuyor. Bu uygulamayı ben sadece hamilelere değil hamile olmayan ve düşük yapmış arkadaşlarıma da öneriyorum. Çok geniş bir kitlesi var. Bu sayesinde bizlere moral ve güç kaynağı oluyor bi nevi. Ayrıca hamile olanların da postlarından okuyup bilgi ediniyoruz. Uygulama sadece hamile olanlar için olsaydı genel içerikli etiketler olamazdı. Sizi biraz daha duyarlı davranmaya davet ediyorum. Beni ve benim gibi olanları da burda kucaklayıp destek olanlara da yürekten teşekkürler.