dishonest -En çok kaynana postu açmayın diye post açanlar kategorisi 😂 - En faydalı bilgileri paylaşanlar kategorisi - En fazla beğeni alan yorum kategorisi Bunlar şimdilik aklıma gelenler. @adm beni de jüriye almazsanız olay çıkarırım. 😂
denizel Forumun; en aktifi, en araştırmacısı, en bilgi paylaşımcısı, en paniği, en indirim takipçisi, en vurdumduymazı, en fevrisi, en goygoycusu 😂, Diye bir fitil ateşlerim😂
Kbra123 adm ya sormayın sancılı geçiyorrrr 31 haftadayım tekme attıkça acım oluyor normalde karnımda ağrım yokken o oynadıkça ağrım oluyor sağımda neden bilmiyorum
adm Kategoriler böyle olsun dedik? Sizin buna gerek yok bu olsa daha iyi olsun diyeceğiniz kategoriler var mı canımız annelerimiz? 1. En İyi bebek Bezi? 2. En İyi emzik? 3. En İyi biberon? 4. En İyi deterjan/yumuşatıcı? 5. En İyi çatlak kremi? 6. En İyi süt sağma makinesi? 7. En İyi ateş ölçer? 8. En İyi bebek arabası? 9. En İyi göğüs ucu kremi? 10. En İyi göğüs pedi? 11. En İyi ıslak mendil? 12. En İyi pişik kremi? 13. En İyi bebek burun aspiratörü? 14. En İyi sterilizatör? 15. En İyi bebek şampuanı? 16. En İyi bebek losyon/yağı? 17. En İyi kanguru? 18. En İyi park yatak? 19. En iyi hamile kıyafeti? 20. En iyi Alışveriş sitesi?
GozdeCemre adm o kadardır burdayım daha hiç bunların konuşulduğu bir posta denk gelmedim bir ben miyim böyle 😂😂😂