1cocuklumom Şimdi ben şubatta ikinci sezeryanımı olacam ama alt karnım inanılmaz sarkık acaba doktora söylesem keserler mi veya estetik bölümü de var oraya sorsam böyle yaptıran var mı
__mom1 1cocuklumom onu estetik doktoru yapıyor özel hastanelerde iki doktor beraber giirp yapabiliyolar
SenaBM 1cocuklumom yaparlar. Benim yengemin rahmi sarkmıştı ve 3. Normal doğumunda vajinal sarkma olmuştu. Doğum sonrası hemen estetik yaptılar. hemde devlette. Özelde hayli hayli yaparlar
1cocuklumom Baharoloji hadi ya benim alt karnım ilk doğumdan sonra sarktı korse de takmadım 1 buçuk yıl boyu geçmedi omdan