genc2kizannesi ben 3. Haftada verdim ilk 2-3 hafta emmeye alışsın diyorlar ama kimi de emzik emmeyi kuvvetlendiriyor diyor valla açıkçası herkes bir şey diyor
Ben ilk etaplarda gerek duymamıştım sonra beni emzik niyetine kullanmaya başlayınca 3. Hafta sonunda verdim