Zeynep3542 İyi günler kızlar kan pırtılaşması var hap ve iğne kullanıyorum 20+4 günlüğüz doktor 32 haftalık olunca kescem dedi iğne kesildikten ne kadar sonra doğum olur deneyimli anneler var mı?