Betkarakaya Merhaba özelde serklaj dikişi yaptırıp devlette doğum yapan var mı? Devlette sıkıntı oluyor mu? Özel doktorumda dikişi yaptıracağım ama devlette doğum yapmak istiyorum
Pamuk Betkarakaya Ben özelde yaptırdım.Suan da şehir hastanesi Perinatoloji takipliyim.Insallah doğumu da orda yapicam.
Ayyseek Betkarakaya niye olsun canım olur tabiki son ayda zaten dik işlerini alıyolsr normal doğum yaparsan