Rabiabss 37 haftalığım bügun kontrolde doktor bebeğin suyunun azaldığını söyledi nst de de hafif sncılar çıktı 3 4 gün sonra tekrar gidicem bu şekilde azalma devam ederse doğuma alırlar mı surec nasıl ilerliyor yaşayan var mı
ardaada Rabiabss 35. Haftadan beri su azlığı vardı bende de . Günlük en az 3 lt su. Son olarak 38+5 de doğuma alındım. Nst de sancım yoktu ama su kritik duruma gelince sezeryana alındım.
Minigiim-vebenn52 Evet doğuma almak isteyebilir doktor suyun yetmezse Muayeneye kadar her gün havuç suyu iç belki dengede tutar