Beyzayld Çalışan anneler doğum iznine ne zaman ayrıldınız? Tam haftası dolunca mı ayrılmak gerekiyor? +3, +4.günlerde ayrılınca tam o günden itibaren izin başlatılıyor mu?
MasalAlparslanMom Beyzayld +3 +4 ler izninize de rapor odemenizede yansımaz sadece. şirketten alacağınız maaşınız priminiz kâr olur