Takibi de zaten aynı hastanede aynı doktor tarafından yapıldı ama yine de bize verilen her türlü evrakı ultrason görüntüleri test sonuçları falan hepsini götürmeli miyiz? Kimlikler tabi ki unutulmamalı en önemlisi onlar, bir de anestezi doktoru bazı hastanelerde doğumun olacagi gün görüyor.